neděle 24. října 2010

KV-2 Tamiya 1/35

Kdysi jsem dostal k vánocům stavebnici KV-2 od f. Tamiya . Původně jsem to chtěl postavit jen z krabičky . S postupem stavby jsem však začal měnit názor a začal jsem dokupovat doplňky . Blatníky jsou lepty f. Part , hlaveň jsem koupil přes Ebay v Číně a lepty detailů jsou ze sady od Eduardu .
Případným zájemcům o stavbu tohoto giganta doporučuji koupi stavebnice f. Trumpeter . Tamiya má celkem dost nepřesností a nedostatků .
 Zarovnat bok vrchní části korby s bokem spodní části byla celkem fuška .



Samotnou stavbu jsem ukončil výrobou třech přídavných nádrží .



Na zelený podklad pro zimní kamo jsem použil barvu Gunze Mr. Color č.122 zesvětlenou  žlutou barvou č.4 . Zároveň jsem do barvy přimíchal trošku lesklého laku .

Pro zimní kamo jsem zvolil techniku "laku na vlasy" . Model jsem přestříkal lakem na vlasy a na ten jsem nanesl bílou matnou barvu Tamiya .









Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

McLarem MP4/1B GP Belgie 1982, 3D tisk v měřítku 1/20

 Další dokončený projekt.  McLaren MP4/1B v měřítku 1/20 kompletně zpracovaný 3D technologií. Původně bylo v plánu použít barvy Gravity, ale...