neděle 24. října 2010

ISU-152

Nějakou dobu jsem měl doma v kitníku stavebnici ISU-152 od f. Zvezda . Během té doby ovšem vyšla moc hezká stavebnice od f. Tamiya . Nechtělo se mi investovat do nové a tak jsem se rozhodl , že postavím to co mám doma . Vzhledem tomu , že se mi podařilo objevit fotky na finský stroj byla jasná i volba kamufláže .
Model je doplněn lepty f. Eduard a kovovou hlavní . Původně jsem měl pro model nachystané pásy od f. MasterClub , ale vzdal jsem jejich sestavení a použil pásy ze stavebnice ISU-122 od Dragonu .







Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

McLarem MP4/1B GP Belgie 1982, 3D tisk v měřítku 1/20

 Další dokončený projekt.  McLaren MP4/1B v měřítku 1/20 kompletně zpracovaný 3D technologií. Původně bylo v plánu použít barvy Gravity, ale...