středa 1. května 2024

Ferrari F1-75, 3D tisk v měřítku 1/20

 Právě dokončený další model z 3D tisku.

Tentokrát jde o Ferrari F1-75 v měřítku 1/20.

Když jsem tento projekt začínal, vůbec mne nenapadlo, že by ho mohl někdo udělat ve stavebnici. Bohužel se tak stalo a v době, kdy jsem měl již vše vytištěno vydal Alpha model svou stavebnici. Chvilku jsem přemýšlel jestli své výtisky hodit do koše a koupit si Alphu, ale nakonec jsem se rozhodl to dotáhnout do konce a ušetřené peníze investovat do jiné stavebnice.

Na model jsem použil červený odstín F1-75 od Gravity colors, ostatní barvy jsou již klasika od Tamiya, Gunze a Vallejo.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Nové projekty ve 3D

 Dva nové projekty v měřítku 1/20, které se začínají zhmotňovat. Prvním je Jordan EJ12, druhým Mercedes W13.