Přeskočit na hlavní obsah

2S3 Akatsiya, Trumpeter 1/35

Další dokončený model. tentokrát 2S3 Akatsiya od Trumepteru v měřítku 1/35.
Stavba prakticky z krabičky doplněná doplňky a detaily vyrobenými z toho co dům dal.
Použité akrylové barvy Tamiya a Vallejo, patina prachové pigmenty, pigmentové pasty a tekuté pigmenty Sirahobby.












Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ISU122

Trochu jsem zapracoval na ISU122, které teď nějakou dobu leželo stranou. U figurek jsem vyměnil hlavy a doplnil jsem jednu figuru do poklopu. Původní záměr byla podložka s domkem, ale tam taky dojde k určité změně.
Ačkoliv model ještě není hotov tak jsem ho už vyvezl na PanthersCup 2013.




Nasazení a tvarování článkových pásů pomocí vysoušeče vlasů

V časopise Modelář č.11/2012 byl otištěn můj článek o tvarování článkových pásů pomocí vysoušeče vlasů. Vzhledem tomu, že jsem opakovaně obdržel dotaz na tento článek tak jsem se rozhodl pro jeho uveřejnění na svém blogu.

     Jak už to bývá, tak prvotním impulzem tohoto postupu byla lenost a snaha usnadnit si práci. Při aplikaci pigmentů na slepený pás jsem použil vysoušeč vlasů , protože jsem nechtěl čekat ,až to zaschne. Při této činnosti se stal pás plně ohebný v lepených spojích a po opětovném vychladnutí  pás opět ztuhl a zůstal v poloze do jaké se mi v ohřáté podobě ohnul. Nejprve jsem se toho lekl a snažil jsem se tomuto jevu nějak předejít , protože jsem měl pás předem vytvarovaný podle podvozku ,ale záhy jsem zjistil , že mi tento jev může pomoci a velice usnadnit práci .
Jako první a nejdůležitější věc je potřeba uvést , že články pásu se musí lepit rozpouštědlovým lepidlem . Já používám s oblibou filmové lepidlo , ale mám odzkoušené i lepidlo Revell Contacta Profess…

T-55 Enigma - Tamiya 1/35

Podařilo se mi zakoupit z druhé ruky za celkem slušnou cenu model tanku T-55 od f. Tamiya . To , že zní bude Enigma bylo rozhodnuto ve chvíli kdy zveřejnil svou Enigmu v měřítku 1/72 Honza Pavlík .
Přes Ebay jsem zakoupil konverzní set od f. Verlinden . Pokud si někdo bude chtít také pořídit tuto konverzi tak ho musím upozornit , že je dosti špatná , většinu dílu jsem musel upravit nebo zcela vyrobit znovu .
Lepty jsem použil Eduard a pásy Masterclub . Model je zbarven barvami Tamiya a Vallejo . Patina je provedena pomocí barev Vallejo a pigmenty CMK .